رئیس کمیسیون امنیت ملی ایران در توئیتی تاکید کرد: قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.
ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار میدهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.»
وی افزود: «دیدید که پایگاههای نظامی آمریکا در کشورهایتان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد. قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است. تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.»

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.