دنیای اقتصاد:دونالد ترامپ، رئیسجمهور ایالات متحده، هفته گذشته گفت که ممکن است شرکت هوش مصنوعی آنتروپیک را به عنوان یک تهدید امنیت ملی تلقی کند، اما طبق مصاحبهای با «The Axios Show» که روز جمعه منتشر شد، دیگر چنین نظری ندارد.
به گزارش رویترز، قرار بود کارکنان ارشد فنی آنتروپیک اوایل این هفته با مقامات دولت ترامپ دیدار کنند تا در مورد اختلاف بر سر دسترسی خارجی به پیشرفتهترین مدلهای هوش مصنوعی خود، Fable ۵ و Mythos ۵، گفتوگو کنند. این شرکت هفته گذشته پس از آنکه ترامپ به آنتروپیک دستور داد تا دسترسی اتباع خارجی به این مدلها را مسدود کند، دسترسی همه کاربران به این مدلها را غیرفعال کرد. گفته میشود که دسترسیها دوباره برقرار شده است.
منبع خبر "
دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.