شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

تنش آفرینی دوباره کوچک‌زاده در صحن مجلس/ ساکت شو نوبت بگیر حرف بزن/ فکر می‌کند چون روحانی است اجازه دارد هر کاری بکند!

خبرآنلاین شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 18:42
کوچک زاده در صحن علنی امروز مجلس خطاب به نماینده بناب گفت: آقای باقری! ساکت شو نوبت بگیر حرف بزن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویدئویی از تنش لفظی دو نماینده در مجلس در صحن علنی منتشر شد.

بنابر روایت خبرگزاری دانشجو، مهدی کوچک زاده نماینده تهران خطاب به باقری نماینده بناب گفت: آقای باقری! ساکت شو نوبت بگیر حرف بزن؛ فکر می‌کند چون روحانی است اجازه دارد هر کاری بکند!

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.