رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درخصوص عدم اجرای اصلاحیه قانون بیمه کارگران ساختمانی توسط تامین اجتماعی گفت: وزیر تعاون و معاونت نظارت مجلس حتما موضوع را پیگیری میکنند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: سازمان تامین اجتماعی با وجود اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی، همچنان براساس قانون قبلی وجوه بیمه دریافت میکند.
نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس یازدهم با بیان اینکه برخی از کارگران در سامانه مربوطه ثبت نام و فیش دریافت کرده اند، عنوان کرد: کارگران توان پرداخت فیش بیمه را ندارند، سازمان تامین اجتماعی نیز اعلام میکند به دلیل اینکه این افراد قبلا در سامانه ثبت نام و فیش پرداخت دریافت کرده اند، باید مطابق با قانون قبلی نسبت به پرداخت اقدام کنند.

وی ادامه داد: این درحالی است که ما قانون را برای مردم اصلاح کردیم و اگر قرار است همان روال قبلی ادامه یابد، پس بر چه اساسی این قانون اصلاح شده است؟ لذا از رئیس مجلس درخواست دارم نسبت به این موضوع تذکر دهند تا مجلس پیگیری کند.
دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: این موضوع به ما نیز منعکس شده است، حتما آقای مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این موضوع توجه میکنند و آقای پشمچی زاده نیز در معاونت نظارت موضوع را پیگیری میکنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.