شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

وزیر بهداشت: همه‌گیری کرونا در کشور به پایان رسیده است

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:21
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که همه‌گیری کرونا در کشور به پایان رسیده است؛ گفت: این بیماری به صورت ابتلای موردی و اندمیک(بومی) درآمده است.

به گزارش  تسنیم، بهرام عین‌اللهی امروز در حاشیه هشتمین نمایشگاه ایران فارما در جمع خبرنگاران درباره وضعیت کرونا اظهار کرد: ویروس کرونا در جهان از بین نخواهد رفت و مانند بیماری آنفلوانزا همیشه در دنیا وجود خواهد داشت.

وی افزود: آنچه اهمیت دارد این است که همه‌گیری کرونا در کشور به پایان رسیده است و این بیماری به صورت موردی و اندمیک(بومی) درآمده است.

عین‌اللهی تصریح کرد: افراد دچار ضعف ایمنی، بیماری‌های قلبی،‌ سالمندان و بیماران مزمن باید سالانه یک‌بار واکسن کرونا را تزریق کنند.

وزیر بهداشت درباره وضعیت تأمین داروهای مورد نیاز در فصول سرد سال نیز گفت: پیش‌بینی این است که برای بیماری‌هایی که به طور معمول در کشور بروز می‌یابند کمبودی وجود نخواهد داشت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.