شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

قلقلک! (گفت و شنود کیهان)

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:38
چرا مدعیان اصلاحات از شورش گروه واگنر تا این حدّ ذوق‌زده و از عقب‎نشینی‌اش عصبانی شدند؟!

کیهان نوشت: گفت: شورش نیروهای اجاره‌ای واگنر در روسیه بد‌جوری مدعیان اصلاحات را سر ذوق آورده و «‌آب شوق»! از لب‌و‌لوچه‌شان سرازیر کرده بود!

گفتم: صهیونیست‌ها در تل‌آویو پرچم گروه واگنر را برافراشتند! روزنامه‌های زنجیره‌ای با تیتر‌های درشت در صفحه اول خود جشن گرفتند! معاون سیاسی روحانی از پایان کار پوتین خبر داد! چه توئیت‌هایی زدند و چه هلهله‌ای راه‌انداخته بودند! اما، بعد از این که واگنر عقب‌نشینی کرد بد‌جوری سنگ روی یخ شدند! و چه عزایی گرفتند و چه آه و ناله‌ای سر دادند!

گفت: حالا چرا ذوق زده شدند و چرا عزا گرفتند؟!

گفتم: ‌ای عوام! مگر تا حالا حتی یک نمونه از مواضع مدعیان اصلاحات را سراغ داری که با مواضع آمریکا و اسرائیل تفاوت داشته باشد؟! ذوق‌زده شدند چون واگنر همان خیانت مدعیان اصلاحات در فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ را تکرار کرده بود و اما، عزا گرفتند که چرا واگنر تحت حمایت آمریکا و اسرائیل عقب‌نشینی کرده است؟!

گفت: خود آمریکا و اسرائیل که با احتیاط موضع گرفته بودند مثلاً وزیر خارجه آمریکا گفته بود از شورش واگنر اطلاعات کاملی ندارند!

گفتم: خاک بر سر وزیر خارجه آمریکا کنند که اطلاع نداشته! باید از مدعیان اصلاحات مثل عبدی و اطهری و علی مطهری و الهه کولایی و سایت‌های انتخاب و عصر ایران و خبرآنلاین یاد می‌گرفت که با قاطعیت از فتح مسکو توسط واگنر خبر داده بودند!

گفت: ولی تحلیل مدعیان اصلاحات که مثل همیشه برعکس از کار در‌آمد! چه فایده‌ای داشت؟!

گفتم: یارو می‌گفت پشه کف پامو نیش زده، ۱۰ ثانیه می‌خارونم، بعد قلقلکم میاد و نیم ساعت می‌خندم!

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.