شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

روند نزولی مبتلایان و بستری‌های کرونایی در تهران

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 06:49
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به روند نزولی میزان ابتلا به کرونا در استان تهران گفت: بیمارانی که به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان تهران مراجعه می‌کنند عمدتاً دچار علائم خفیف بیماری کرونا هستند.

علیرضا زالی در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت کرونا در استان تهران اظهار کرد: میزان ابتلا به کرونا در تهران مانند بسیاری از شهرهای دیگر در طول یک ماه گذشته نزولی بوده است و تعداد بیماران سرپایی و بستری مراکز درمانی نسبت به ماه گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته است.

عمده مبتلایان کرونا علائم خفیف دارند

زالی ادامه داد: بیمارانی که به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان تهران مراجعه می‌کنند عمدتاً دچار علائم خفیف بیماری کرونا هستند و به ندرت بستری می‌شوند.

بستری 322 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تهران

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: در حال حاضر 322 نفر با تشخیص کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند.

کرونا هنوز تمام نشده است

وی با بیان این‌که کرونا هنوز تمام نشده، افزود: همچنان شاهد مراجعه سرپایی و بستری تعدادی از افراد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا هستیم اما پیش‌بینی می‌شود که اگر بهداشت فردی رعایت شود شاهد افت بیشتر موارد ابتلا به کرونا در پایتخت باشیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.