شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ادعای شاذ مامور سابق موساد درباره برجام

نامه نیوز چهارشنبه 18 تیر 1399 - 17:26
مقام صهیونیست مدعی شد: از وقتی که ترامپ از این توافق خارج شد، سران ایران اورانیوم غنی شدۀ کافی برای ساختن یک بمب اتمی ظرف چند ماه را دارند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش تایمز آو اسراییل، «شابتای شابیت» مامور سابق موساد مدعی شد: از نظر اسرائیل بدترین سناریو این است که سران ایران از تصمیم خود برای دستیابی به سلاح اتمی منصرف نشوند. این مامور سابق موساد ادعا کرد: برجام پانزده سال دستیابی حکومت ایران را به سلاح اتمی به تاخیر انداخت و از وقتی که ترامپ از این توافق خارج شد، سران ایران اورانیوم غنی شدۀ کافی برای ساختن یک بمب اتمی ظرف چند ماه را دارند.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.