شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

خاندوزی: ۵۳۲ هزار تومان سود سهام عدالت به ازای هر فرد پرداخت شد

الف پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 18:47
وزیر امور اقتصاد و امور دارایی با اعلام اینکه از روز گذشته که پرداخت نیمی از سود سهام عدالت خانوارها آغاز شده است، گفت: ۵٣٢ هزار تومان به ازای هر فرد از خانوار دارای سهام عدالت پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از دیروز که پرداخت نیمی از سود سهام عدالت خانوارها آغاز شده است و ۵٣٢ هزار تومان به ازای هر فرد دارای سهام پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد که این رقم برای برخی سهامداران ۶۰۰ هزار تومان است.

خاندوزی افزود: امروز پرداخت سود سهام از بانک‌های رفاه، سپه، دی، رسالت و سامان به پایان رسید و برخی از بانک‌ها روز پنجشنبه و شنبه برای پرداخت سود سهام عدالت اقدام می کنند و این روند تا پرداخت کامل ادامه خواهد داشت.

وزیر اقتصاد و امور دارایی خاطرنشان کرد: این نیمی از سود سهام عدالت ١۴٠٠ است و نیمی دیگر آن تا پایان سال یا اوایل سال آینده پرداخت خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.