مدیر روابط عمومی سازمان بورس گفت: در پی استعفای کتبی عشقی از ریاست سازمان بورس، امروز شورای عالی بورس این موضوع را بررسی می کند.
هادی سلیمیزاده در گفتگو با فارس، اظهار داشت: مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت کتبی استعفای خود را نوشته و این مسئله امروز در جلسه شورای عالی بورس بررسی میشود.
به گزارش فارس، ریاست سازمان بورس از سال 99 به این سو ثبات آن چنانی نداشته و از آن موقع تاکنون 4 نفر به ریاست این سازمان منصوب شده که با استعفا کنار رفتند. در حال حاضر با احتساب سهام عدالت حدود 75 درصد جمعیت کشور در بورس حضور دارند و این سازمان نیاز به ثبات مدیریتی و مقررات مرتبط با بازار دارد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.