شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در مازندران

شمال نیوز پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 12:39
مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان به ۴۸ نفر رسید.
تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در مازندران

به گزارش شمال نیوز، ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۱۲ بیمار کرونایی مرخص شدند.
مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۴۸ نفر رسید که از این تعداد ۱۳ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
در این مدت موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۱۲ بیمار بدحال کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۱ نفر ترخیص شدند.
دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۴۷ نفر اعلام کردو افزود: از این شمار ۱۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید کردند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.