به گزارش شمال نیوز، ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۱۲ بیمار کرونایی مرخص شدند.
مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۴۸ نفر رسید که از این تعداد ۱۳ بیمار کرونایی در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.
در این مدت موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستانهای استان به ثبت نرسید.
دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۱۲ بیمار بدحال کرونایی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۱ نفر ترخیص شدند.
دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستانهای زیر مجموعه این دانشگاه را ۴۷ نفر اعلام کردو افزود: از این شمار ۱۲ بیمار در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.
رؤسای دانشگاههای علوم پزشکی مازندران و بابل، بر رعایت شیوه نامههای بهداشتی از جمله استفاده از ماسک به ویژه در محیط بسته و تکمیل دوره واکسیناسیون تاکید کردند.