حمید رسایی نماینده سابق مجلی در توئیتر خود نوشت: قبلا که آمریکاییها تحریمها را اضافه میکردن و به ریش مذاکرهکنندهای ما میخندیدن، آقایون میگفتن هنوز روح برجام نقض نشده! حالا بعداز شش سال، روحانی میگه اگر آمریکا به برجام ضربه سیاسی بزنه اقدام قاطع میکنیم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش نامه نیوز، حمید رسایی نماینده سابق مجلی در توئیتر خود نوشت: قبلا که آمریکاییها تحریمها را اضافه میکردن و به ریش مذاکرهکنندهای ما میخندیدن، آقایون میگفتن هنوز روح برجام نقض نشده! حالا بعداز شش سال، روحانی میگه اگر آمریکا به برجام ضربه سیاسی بزنه اقدام قاطع میکنیم!
یعنی ضربه اقتصادی و امنیتی که زده عیبی نداره! میترسم وقتی نکیر و منکر هم بیان بالا سر اینا و ازشون بپرسن:
من ربُّک؟ بگن: برجام من امامُک؟ بگن: برجام ما کتابُک؟ بگن: برجام
آقای روحانی! این امامزاده که بهش دخیل بستی جعلیه، شفا که نمیده هیچ، مریضیات رو هم بیشتر کرده، اینقدر بهش امید نبند...
منبع:رویداد24
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.