شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

تقدیر از ۲۷ دانشگاه برای فعالیت در پویش در خانه بمانیم

صدا و سیما پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:12
مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از ۲۷ دانشگاه کشور که آثار متعددی برای پویش دانشجویی در خانه بمانیم ارائه دادند تقدیر شد.

خانم منصوره سادات صادقی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری صدا و سیما؛ در حاشیه آیین اختتامیه پویش دانشجویی «در خانه بمانیم» که در سالن همایش‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، افزود: فعالیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان این وزارتخانه در راستای شیوع ویروس کرونا از ۶ فروردین در قالب پویش دانشجویی «در خانه بمانیم» آغاز شد.
وی گفت: کانون همیاران سلامت روان و بهداشت نیز با خلق آثار، یک مشارکت اجتماعی را توسعه دادند که بیش از ۳ هزار اثر دانشجویی به صورت مجازی به سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ارسال شد که در این پویش بیش از ۱۵۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعال بودند.
مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: موضوعاتی مانند قرنطینه خانگی، افزایش نشاط در میان دانشجویان و خانواده‌های دانشجویان در قالب آثاری به صورت نماهنگ و پوستر ارائه شد و به سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شد.
خانم صادقی تأکید کرد: فعالیت وزارت علوم و سازمان امور دانشجویان در قالب ارائه آثار و آگاهی بخشی دانشجویان از ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و امروز شاهد تقدیر از ۲۷ دانشگاه که آثار شاخصی را در حوزه پویش دانشجویی در خانه بمانیم هستیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.