شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

تست کرونای ۸ استقلالی مثبت شد

بهداشت نیوز شنبه 14 تیر 1399 - 16:00

به گزارش بهداشت نیوز: نتیجه تست هشت نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال مثبت اعلام شد. 

دیروز(جمعه) برای چندمین بار از بازیکنان استقلال تست کرونا گرفته شد.

بر اساس نتیجه اعلام شده، تست ۸ نفر از اعضای تیم (بازیکنان و کادر فنی) مثبت شده است.

ووریا غفوری، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و مسعود ریگی ۴ بازیکنی هستند که ازمایش کرونای آنها مثبت اعلام شده است.

جدیدترین مانتو شلوارهای نایک و آدیداس با قیمت باورنکردنی

تیم فوتبال استقلال حدود ۱۰ روز قبل برای مصاف با فولاد به اهواز رفت و پس از آن هم این تیم مقابل سایپا بازی کرد.

مجموعه تیم فوتبال استقلال تاکنون ۵ بار تست کرونا داده‌اند که آخرین بار آن، روز گذشته بوده است.

منبع خبر "بهداشت نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.