شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

این بازی یک نبرد نابرابر بود؛/ بابایی: با شکست پرسپولیس حق به حقدار رسید!

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 01:05
مدیرعامل باشگاه چادرملو پس از پیروزی برابر پرسپولیس به تمجید از سعید اخباری پرداخت.

به گزارش ورزش سه، علیرضا بابایی، مدیرعامل باشگاه چادرملو، بعد از برد مقابل پرسپولیس در پلی‌آف آسیایی اظهار داشت: خیلی خوشحالم و فقط می‌توانم بگویم به غیرت و شهامت کادرفنی و تک تک بازیکنان جوان‌مان افتخار می‌کنم. شما نمی‌دانید در ۴۸ ساعت گذشته چطور این تیم را جمع کردیم و بازیکنان با چه مشکلاتی خودشان را به تهران رساندند. در روز تاسوعا و نبود حمل‌ونقل و بلیت، تیم ما دور هم جمع شد و فقط خواستیم نشان بدهیم حق به حقدار می‌رسد. امروز واقعیت داستان همین بود.

او ادامه داد: باید میانگین گرفته می‌شد و با میانگین، به نماینده استان یزد و اردکان احترام گذاشته می‌شد. امروز نشان دادیم که همه لیگ و فوتبال ایران باید به چادرملو احترام بگذارند. دروازه‌بان ۱۹ ساله یزدی ما امروز خوش درخشید. ما هفت بازیکن اصلی و خارجی‌مان به همراه آقای حبیبی‌نژاد نبودند. تمام بازیکنان اصلی دیگرمان هم در معرض ناآمادگی کامل بودند. 

بابایی با تمجید از سعید اخباری گفت: من فقط می‌توانم بگویم از آقای اخباری که واقعا شجاعت داشت تشکر می‌کنم و خوشحالم که قرارداد او را دوباره برای مردم اردکان و یزد تمدید کردیم و به عنوان یک استعداد مربیگری کشور قطعا در آینده از این شخص زیاد خواهید شنید و خوشحالم که با این مجموعه باغیرت همکاری می‌کنم. در زمان جنگ، نیروهای مسلح ما پشت لانچر نشستند و جنگیدند و امروز هم بچه‌های چادرملو به عشق آن کارگر معدنی که در اردکان در کوره و معدن و کارخانه کار می‌کند، جنگیدند و به یکباره وارد بازی و نبردی شدند که از نظر من از اول نابرابر بود و خدا با شاکرم که این اتفاق افتاد.

مدیرعامل چادرملو در خصوص بازی با گل‌گهر و موضع این باشگاه نسبت به تورنمنت گفت: من درباره گل‌گهر هر چه بگویم خودزنی است. ما هر دو وابسته به تیم‌های صنعتی کشور هستیم که از مدیران محترمی برخوردار است و سابقه خوبی دارد و به فوتبال و ورزش کشور کمک کرده و تیم‌داری کرده است. در چند روز گذشته یک‌بار گفتند این تورنمنت را به رسمیت نمی‌شناسند و یک‌بار گفتند می‌شناسند. 

او در ادامه گفت: ما حداقل انتظارمان این بود که نامه بزنند تا این بازی یک روز به تعویق بیفتد و بچه‌های ما بتوانند تکمیل شوند. فکر می‌کنم اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد، باید آقای فراز فاطمی وارد زمین می‌شد، حنیف هم که نبود. امروز نشان دادیم تیم چادرملو حقش خورده شده و حق به حقدار رسید. گل‌گهر باید جوابیه بدهد و باید از مسئولان این تیم سوال کنید.

بابایی در خصوص اظهارات مهدی تارتار درباره عدم حضور این تیم در تورنمنت گفت: راه قدس از کربلا می‌گذرد و راه آسیا هم امروز از این تورنمنت می‌گذرد. آقای تارتار گفتند تمرین نمی‌کنند اما طبق خبری که ما داریم، تیم‌شان در ورزشگاه الیاف تهران امروز گرد هم آمدند و فردا هم می‌خواهند در سیرجان تمرین کنند اما به هر حال اصول جوانمردی و مروت در ورزش این است که سریع برنامه‌شان را اعلام کنند و ما هم با این تیم شکست‌خورده که لحاظ بدنی شرابط خوبی ندارند بدانیم که باید چه کنیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.