شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

باقری: تقصیر را گردن بازیکن نیندازید، کل باشگاه باخت

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 00:38
کریم باقری با اظهاراتی متفاوت به مصاحبه پیمان حدادی واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، کریم باقری مربی تیم پرسپولیس پس از پایان مسابقه با عصبانیت در رختکن اظهارات تند را علیه بازیکنان انجام داد اما در میکسدزون از آنها حمایت کرد تا در برابر افکار عمومی شأن بازیکنان را حفظ کند و البته پاسخ مدیرعامل باشگاه را هم داده باشد.

او گفت: اول اینکه به تیم چادرملو تبریک میگویم. واقعا فوتبال بازی کردند و جانانه بازی کردند و زحمت کشیدند. متاسفانه ما بد بازی کردیم و باختیم. چیزی نمیتوانم بگویم.

باقری در پاسخ به اظهارات حدادی گفت: ببینید وقتی تیم می‌بازد کل باشکاه باخته و نمیتوانیم گردن یکی بیندازیم و بگوییم بازیکنان مقصر هستند. پرسپولیس متاسفانه در یکی دو سال اخیر شرایط خوبی نداشت و تغییر بازیکن و مربی باعث شد اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رخ ندهد.

وی افزود: امیدوارم برنامه ریزی خوبی باشد تا هم از نظر بازیکن و هم مربی شرایط خوبی داشته باشد. 

مربی قرمزها در مورد مذاکره با اسکوچیچ در روزهای گذشته عنوان کرد: در فوتبال ایران این اتفاقات رخ می‌دهد. تیم مربی داشت و صحبت مربی دیگر (اسکوچیچ) بود و این موارد حاشیه است. پرسپولیس حاشیه دارد و این چیزها به تیم آسیب می‌رساند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.