شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

اگر پرسپولیس را دوست دارید/ حدادی: بیایید فسخ کنید بروید!

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 00:18
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که برخی بازیکنان این تیم باید قرارداد خود را فسخ کنند.

به گزارش ورزش سه، شکست تیم پرسپولیس مقابل چادرملو تبعات سنگینی را برای این تیم به همراه داشته است. مدیرعامل باشگاه خیلی سریع در میکسدزون اظهارات تند و تیز خود را روانه بازیکنان تیم کرد و گفت که آنها مقصر این نتایج هستند و حتی گفت که باید قرارداد خود را فسخ کنند. 

او در پاسخ به این جمله که بازیکنان تیم در دوره حضور او در هیئت‌مدیره به تیم پیوستند و حالا علیه آنها صحبت می‌کند گفت: اول فصل من این تیم را نبستم. به هر حال هواداران باید به این سمت بروند که پوست اندازی انجام شود و تیم جوان شود. 

او در مورد تاثیر تغییر سرمربی و شایعه حضور اسکوچیچ عنوان کرد: بازیکن باید بازی‌اش را کند که تیم به آسیا برود. اصلا ربطی به تغییر سرمربی ندارد. اصلا این تیم بدون سرمربی هم باید بازی را می‌برد، چون همه بازیکنان ما ادعای ملی‌پوش شدن دارند.

حدادی ادامه داد: به نظرم بعضی بازیکنان که خودشان می‌دانند کی هستند، فردا باید بیایند فسخ کنند. اگر پرسپولیس را دوست دارند، هوادار را دوست دارند و از هوادار خجالت می‌کشند، فردا بیایند فسخ کنند و دنبال کار و زندگی‌شان بروند. این هوادار را ول کنند. 

او در ادامه اظهارات علیه بازیکنان اظهار داشت: دو ماه است ما تلاش کردیم و چیزی که نشدنی بود، شدنی کردیم که شرایطی پیش بیاید تا ایم به آسیا برود و هوادار خوشحال شود، این هم بازیکنان‌مان... ما باید چه کار می‌کردیم؟

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.