شنبه 06 تیر 1405
Friday, 26 June 2026

کنایه استقلالی‌ها به شکست پرسپولیس مقابل چادرملو!

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 01:13
اعضای رسمی باشگاه استقلال و هواداران این تیم واکنش سریعی به شکست پرسپولیس مقابل چادرملو داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، باخت ۲ بر ۱ پرسپولیس مقابل چادرملو در تورنمنت سه‌جانبه انتخابی سهمیه لیگ قهرمانان ۲ خیلی زود پای استقلالی‌ها را به وسط کشید. بلافاصله پس از سوت پایان این مسابقه، اعضای رسانه‌ای باشگاه استقلال در فضای مجازی واکنش‌های کنایه‌آمیز به این شکست نشان دادند.

پژمان ماندگاری، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال، با انتشار توییتی کنایه‌آمیز و اشاره به واژه عدالت به باخت سرخ‌پوشان واکنش نشان داد. ماندگاری که پیش از این نیز موضع‌گیری‌هایی علیه برگزاری این تورنمنت سه‌جانبه داشت، این شکست را فرصت مناسبی برای کنایه به رقیب دید. همزمان، مهدی واعظی دیگر عضو رسانه‌ای باشگاه استقلال نیز با انتشاری مشابه، به این شکست واکنش نشان داد.

2486939

البته این کنایه‌ها فقط به کادر رسانه‌ای آبی‌ها محدود نشد، هواداران استقلال هم در شبکه‌های اجتماعی برای دقایقی جام‌جهانی را رها کردند و به کری‌خوانی مشغول شدند. استقلالی‌ها با اشاره به این موضوع که چادرملو تنها با دو جلسه تمرین موفق به شکست پرسپولیس شده است، حذف زودهنگام از این تورنمنت که پرسپولیس تلاش زیادی برای برگزاری‌اش داشت را را سوژه اصلی کری‌خوانی‌های خود قرار دادند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.