خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که عمان ضمن اطلاع به مقامهای آمریکایی درباره احتمال دریافت عوارض از کشتیهای عبوری از تنگه هرمز تأکید کرده که این تنگه به شرایط پیش از جنگ بازنخواهد گشت.
به نقل از بلومبرگ، سلطاننشین عمان به مقام های اروپایی اطلاع داده است که تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت.
بر اساس گزارش این خبرگزاری آمریکایی، مقامهای عمانی در اطلاعرسانی به همتایان اروپایی خود تأکید کرده اند که ممکن است کشتیهای عبوری از تنگه هرمز مجبور باشند عوارض پرداخت کنند.
در ادامه گزارش بلومبرگ آمده است که عمان، علت دریافت این عوارض را ارائه خدماتی مانند کمک به دریانوردی و کنترل آلودگی عنوان کرده است.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.