شنبه 06 تیر 1405
Friday, 26 June 2026

عضو قرارگاه عمار: نباید بگذاریم دوباره به خمینی جام زهر داده شود/ ترامپ، دلقک، عوضی، مشروب‌خوار، فاسد، اهل فحشا و مخ‌تعطیل است

خبرآنلاین جمعه 05 تیر 1405 - 21:36
عضو قرارگاه عمار گفت: علی‌الاصول امروز که این رئیس‌جمهور دلقک، عوضی، مشروب‌خوار، فاسد و اهل فحشا، منکر و مخ‌تعطیل به رئیس‌جمهور ما توهین می‌کند، رئیس‌جمهور، دولت و ملت ایران باید محکم در برابر این توهین‌ها بایستند و پاسخ قاطع بدهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین یکتا، عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در مراسم عزاداری محرم گفت: اینطور که معلوم است علی‌الاصول ما خیلی بدهکار شهدا هستیم و نباید اجازه دهیم بار دیگر اتفاقی مانند «جام زهر» به خمینی داده شود.

او در فیلمی که از اظهاراتش در فضای مجازی منتشر شده، ادامه داد: علی‌الاصول نباید اجازه دهیم اتفاقاتی بیفتد که بعد بنشینیم و حسرت بخوریم که چرا در مقطع حساس حضور نداشتیم. باید مراقبت، مواظبت، دقت و نظارت کنیم و بر حسن اجرای آنچه به امضا رسیده است، نظارت داشته باشیم.

یکتا افزود: علی‌الاصول امروز که این رئیس‌جمهور دلقک، عوضی، مشروب‌خوار، فاسد و اهل فحشا، منکر و مخ‌تعطیل به رئیس‌جمهور ما توهین می‌کند، رئیس‌جمهور، دولت و ملت ایران باید محکم در برابر این توهین‌ها بایستند و پاسخ قاطع بدهند.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در ادامه با اشاره به فضای اربعین و فرهنگ عاشورا گفت: به نظر می‌رسد ما در حال آماده شدن برای آمدن به کربلا با شعار «أین الطالب بدم المقتول» هستیم و قرار است با حضور، بیعت، حضور در وسط میدان، میدان‌داری و میزبانی، ندای «لبیک یا حسین» سر دهیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: خواهید دید و خواهیم دید که «إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا» و ان‌شاءالله این مسیر به ظهور امام زمان(عج) منتهی خواهد شد.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.