شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

گفت و گوی تلفنی وزیر خارجه امارات با عباس عراقچی

فرارو جمعه 05 تیر 1405 - 19:53
وزارت خارجه امارات از تماس تلفنی وزیر خارجهٔ امارات با عراقچی خبر داد و اعلام کرد: این گفت‌وگو در پی دستیابی به توافقی دربارهٔ یادداشت تفاهم بین ایالات متحده آمریکا و ایران و امضای آن توسط دو کشور صورت گرفت.

وزارت خارجه امارات بیانیه ای درباره تماس و گفت و گوی تلفنی وزیر خارجهٔ امارات با عباس عراقچی، صادر کرد.

متن بیانیه وزارت خارجه امارات به شرح زیر است:

«عبدالله بن زاید (وزیر خارجهٔ امارات) تماس تلفنی از جناب عباس عراقجی، وزیر خارجهٔ جمهوری اسلامی ایران، دریافت کرد. 

در این تماس، تحولات منطقه‌ای مورد بحث قرار گرفت، این گفت‌وگو در پی دستیابی به توافقی دربارهٔ یادداشت تفاهم بین ایالات متحده آمریکا و ایران و امضای آن توسط دو کشور صورت گرفت. 

عبدالله بن زاید بر اهمیت پایبندی کامل به مفاد توافق تأکید کرد و همچنین اشاره کرد که دیپلماسی جدی و گفت‌وگوی مسئولانه، بهترین راه برای حل و فصل تمامی بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.