وزارت خارجه امارات بیانیه ای درباره تماس و گفت و گوی تلفنی وزیر خارجهٔ امارات با عباس عراقچی، صادر کرد.
متن بیانیه وزارت خارجه امارات به شرح زیر است:
«عبدالله بن زاید (وزیر خارجهٔ امارات) تماس تلفنی از جناب عباس عراقجی، وزیر خارجهٔ جمهوری اسلامی ایران، دریافت کرد.
در این تماس، تحولات منطقهای مورد بحث قرار گرفت، این گفتوگو در پی دستیابی به توافقی دربارهٔ یادداشت تفاهم بین ایالات متحده آمریکا و ایران و امضای آن توسط دو کشور صورت گرفت.
عبدالله بن زاید بر اهمیت پایبندی کامل به مفاد توافق تأکید کرد و همچنین اشاره کرد که دیپلماسی جدی و گفتوگوی مسئولانه، بهترین راه برای حل و فصل تمامی بحرانهای منطقهای و بینالمللی است.»