شنبه 06 تیر 1405
Friday, 26 June 2026

هفت ملی‌پوش فعلا دور از بازی‌های جام جهانی

ورزش سه جمعه 05 تیر 1405 - 19:25
امیر قلعه‌نویی علاوه بر دو دروازه‌بان ذخیره، از پنج بازیکن تیم ملی هنوز استفاده نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی دو دیدار اخیرش در جام جهانی مقابل نیوزیلند و بلژیک دو تساوی به دست آورده که امیر قلعه‌نویی فقط از علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه استفاده کرده و 18 بازیکن مختلف را هم به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی در زمین گذاشته است.

با این شرایط، سید حسین حسینی و سید پیام نیازمند، دو دروازه‌بانی هستند که هنوز شانس بازی در جام جهانی 2026 را به دست نیاوردند؛ البته حسینی نزدیک بود در نخستین دیدار برابر نیوزیلند به‌عنوان یار جانشین به زمین برود که این اتفاق نیفتاد.

علاوه بر این دو دروازه‌بان ذخیره، دانیال ایری، روزبه چشمی، محمد قربانی، امیرمحمد رزاقی‌نیا و دنیس درگاهی هم 5 بازیکنی هستند که هنوز فرصت بازی در جام جهانی را به‌دست نیاوردند و حتی به‌عنوان یار ذخیره هم استفاده نشده‌اند که البته در این بین وضعیت کاپیتان استقلال متفاوت بود.

روزبه چشمی به علت آسیب دیدگی در دو مسابقه گذشته تیم ملی ایران حضور نداشت، اما در روزهای اخیر در تمرینات گروهی شرکت کرده و مشکلی برای بازی فردا مقابل مصر ندارد که امیدوار است مثل چهار سالِ قبل که گل خاطره‌انگیزی مقابل ولز به ثمر رساند، دوباره موثر کار کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.