شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

پزشکیان: ادامه جنگ به نفع هیچ فرد یا گروهی نیست

فرارو یکشنبه 31 خرداد 1405 - 15:15
رئیس جمهور گفت: هر جنگی موجب اختلال در رشد، توسعه اقتصادی و اجتماعی و افزایش فقر و بیکاری می‌شود.

مسعود پزشکیان صبح امروز یکشنبه ۳۱ خرداد در «سی‌وسومین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی» گفت:  وضعیت نه جنگ و نه صلح به زیان کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور با تأکید بر اینکه جنگ به سود هیچ‌کس نیست، اظهار داشت: ادامه جنگ به نفع هیچ فرد یا گروهی نیست. بر اساس همه تحقیقاتی که در جهان انجام شده است، هر جنگی موجب اختلال در رشد، توسعه اقتصادی و اجتماعی و افزایش فقر و بیکاری می‌شود. 

پزشکیان تصریح کرد: این سخن به معنای ترس از جنگ نیست. ارتش، سپاه، نیروهای هوافضا و مردم ما نشان دادند که با قدرت در برابر تجاوز ایستادگی می‌کنند و اگر جنگ ادامه پیدا می‌کرد، با قدرت می‌ماندند و مقاومت می‌کردند. 

رئیس جمهور با اشاره به زیان‌بار بودن وضعیت نه جنگ و نه صلح خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شهید می‌فرمودند که روند نه جنگ و نه صلح برای جامعه زیان‌بار است. باید از این وضعیت خارج شویم و شرایط خود را روشن کنیم. زمانی که امکان خروج از این وضعیت وجود دارد، تعلل و حل نکردن مسئله، نتیجه‌ای جز وخیم‌تر شدن شرایط اقتصادی جامعه نخواهد داشت. 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.