شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

رایزنی گروسی با وزیر خارجه سوئیس درباره ایران

مشرق نیوز یکشنبه 31 خرداد 1405 - 14:27
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خواهان فرصت دادن به دیپلماسی برای موفقیت در شرایط حساس کنونی شد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: من با وزیر خارجه سوئیس دیدار و در خصوص آخرین تحولات مربوط به ایران و روند آتی و نقش محوری آژانس در این خصوص رایزنی کردم.

وی اضافه کرد: اعطای فرصت به دیپلماسی برای موفقیت در این لحظه حساس مهم است.

همچنین گزارش شده شهباز شریف نخست وزیر پاکستان با جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا، در حضور کوشنر، ویتکاف و فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.

لازم به ذکر است هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف و با نشان میناب ۱۶۸ شامگاه شنبه به وقت محلی وارد زوریخ شد تا در نشست‌های بورگن‌اشتوک درباره روند اجرای یادداشت تفاهم ایران و آمریکا شرکت کند.

در این نشست ها نمایندگان آمریکا و کشورهای میانجی مانند قطر و پاکستان نیز حضور دارند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.