شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

شاهکار نقل و انتقالاتی استقلال یکماه قبل قراردادش را فسخ کرد!

خبرورزشی یکشنبه 31 خرداد 1405 - 04:01
جنپو یکماه قبل به صورت یکطرفه قراردادش را با استقلال فسخ کرد.

موسی جنپو، وینگر آفریقایی استقلال، بدون شک یکی از بدترین خریدهای تاریخ این باشگاه بود؛ بازیکنی که عملاً هیچ کارایی خاصی برای آبی‌ها نداشت و بیشتر دوران حضورش را روی نیمکت یا حتی سکوها سپری کرد. او با وجود نمایش‌های ضعیف، پول زیادی از استقلال گرفت و واقعاً باید بابت عقد قرارداد با چنین بازیکنی، به مدیرعامل وقت استقلال و سرمربی وقت این تیم بابت این شاهکار تبریک گفت!

جنپو برای فصل آینده هم با استقلال قرارداد داشت، اما خبر خوب برای هواداران این تیم این است که دیگر قرار نیست حضور او را تحمل کنند. روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد این بازیکن نام استقلال را از بیوی اینستاگرامش حذف کرده و همین موضوع باعث شد برخی رسانه‌ها از قرار گرفتن او در آستانه جدایی از استقلال خبر بدهند.

اما پیگیری‌های ما نشان می‌دهد ماجرای جدایی جنپو اصلاً مربوط به روزهای اخیر نیست. این بازیکن اواخر اردیبهشت‌ماه با ارسال نامه‌ای رسمی قراردادش را با استقلال فسخ کرده و در واقع بیش از یک ماه از این اتفاق می‌گذرد.

بنابراین در حالی که حذف نام استقلال از بیوی اینستاگرام جنپو به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده، واقعیت این است که پرونده حضور این وینگر آفریقایی در جمع آبی‌ها مدت‌ها قبل بسته شده و او دیگر قرار نیست پیراهن استقلال را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اولین خارجی که استقلال از دستش راحت شد! +عکس:

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.