پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
اکسیوس، به نقل از مقامات آمریکایی: ایالات متحده و ایران امروز به صورت الکترونیکی تفاهمنامهای را برای پایان دادن به جنگ امضا کردند.
به گزارش همشهری آنلاین خبرنگار پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقامهای آمریکایی گزارش داد که این کشور و ایران امروز یادداشت تفاهم مربوط به پایان جنگ را بهصورت الکترونیکی امضا کردهاند.
آکسیوس همچنین اعلام کرد که این یادداشت تفاهم پس از امضای الکترونیکی وارد مرحله اجرا شده است.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.