شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

هریس: ترامپ در نهایت ما را به دوره بعد از برجام بازمی‌گرداند

اقتصادنیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 18:57
اقتصادنیوز: کامالا هریس گفت: هریس: ترامپ در نهایت ما را به دوره بعد از برجام بازمی‌گرداند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، کامالا هریس در اشاره به تفاهم حاصل شده بین ایران و آمریکا، با انتقاد از ترامپ گفت او «هر مذاکره‌ای را پیروزی جلوه می‌دهد و در نهایت، به جایی برمی‌گردیم که بعد از برجام بودیم؛ توافقی که خودش از آن خارج شد».

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.