جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) از تفاهم میان ایران و آمریکا استقبال کرد.
جنبش حماس با انتشار بیانیهای، از دستیابی جمهوری اسلامی ایران و آمریکا به یادداشت تفاهم استقبال کرد و آن را نتیجه مقاومت ایران در برابر فشارها دانست.
حماس ضمن تبریک این دستاورد به ملت و رهبری ایران، تأکید کرد که ایستادگی تهران در برابر فشارهای خارجی، عامل مهمی در ناکام گذاشتن دیکتههای سیاسی در منطقه بوده است.
این جنبش ابراز امیدواری کرد که این تفاهم، گامی به سوی تقویت ثبات منطقهای باشد و در توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان مؤثر واقع شود.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.