شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

کارمانیا طلسم فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی تهران را شکست / ورود اتوبوس های 18 متری یوتانگ به پایتخت

پارسینه یکشنبه 24 خرداد 1405 - 15:57
با ورود ۱۵ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری برند یوتانگ (Yutong) توسط شرکت کارمانیا روند نوسازی ناوگام فرسوده اتوبوسرانی تهران وارد مرحله تازه ای شد .
به گزارش پارسینه و به نقل از عصر ایران، ۱۵ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری برند یوتانگ (Yutong) توسط شرکت کارمانیا (بازوی خودروهای تجاری کرمان موتور) وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی پایتخت شد.

این اتوبوس‌های مدرن که از اسفند ۱۴۰۴، وارد چرخه حمل‌ونقل کشور شده‌اند، حاصل تلاش شرکت کرمان موتور برای نوسازی ناوگان فرسوده شهری و ارتقای کیفیت سفرهای درون‌ شهری است. از ویژگی‌های اتوبوس‌های امروز خیابان‌های تهران، می‌توان به طول ۱۸ متری، مناسب بودن برای خطوط پرتردد، استاندارد آلایندگی روز دنیا و تکنولوژی روز اتوبوسرانی یوتانگ به عنوان بزرگ‌ترین سازنده اتوبوس چین اشاره کرد که این امکانات باعث کاهش آلودگی شهری، افزایش رفاه حال مسافران و کیفیت حمل‌ونقل درون شهری می‌شود.

کرمان موتور با این اقدام، در حال توسعه حضور خود، در حوزه خودروهای تجاری، در شهرهای ایران است.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.