شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ادعای سنتکام در مورد حمله به یک نفتکش در دریای عمان

نامه نیوز پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 17:16
​فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا مدعی شد که یک نفتکش را به علت نقض محاصره دریایی ایران هدف قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا سنتکام مدعی شد که یک نفتکش را در دریای عمان به علت نقض محاصره دریایی ایران هدف قرار داده است.

ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده اعلام کرد نفت‌کشی که با پرچم گینه بیسائو در در دریای عمان در حال حرکت بود، توسط یکی از جنگنده‌های آمریکایی هدف دو فروند موشک هلفایر قرار گرفت.

سنتکام اعلام کرد که حمله به نفتکش گالویر در روز ۱۰ ژوئن و به دلیل تلاش برای انتقال نفت ایران صورت گرفته است.

بنابر ادعای سنتکام این سومین نفتکش است که هدف حملات نیروهای آمریکایی قرار می‌گیرد.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.