شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

چین: بازگشت به جنگ علیه ایران به نفع هیچ‌کس نیست

پارسینه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 21:25
نماینده چین در سازمان ملل گفت بازگشت به جنگ علیه ایران به نفع هیچ‌کس نیست و هرگونه اقدام نظامی فقط اوضاع منطقه را بدتر می‌کند.

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، «فو کونگ» نماینده چین در سازمان ملل تصریح کرد: بازگشت به جنگ در ایران به نفع هیچ‌کس نیست و هرگونه اقدام نظامی فقط اوضاع منطقه را بدتر می‌کند.

 

کونگ تأکید کرد وضعیت مربوط به ایران در برهه حساسی قرار دارد و از سرگیری درگیری‌ها به نفع هیچ‌کس نیست.

معاون ترامپ گفت: توافق واشنگتن با تهران یک توافق بلندمدت خواهد بود که منافع اقتصادی آمریکا را تامین و مشکلات هسته ای ایران را حل خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به نقض مستمر آتش بس لبنان از سوی رژ یم صهصیونیستی افزود: از همه می‌خواهیم به حاکمیت لبنان احترام بگذارند و اسرائیل باید به طور کامل از لبنان خارج شود.

نماینده چین در شورای امنیت اضافه کرد: ما از همه طرف‌های مربوطه می‌خواهیم که آرامش خود را حفظ کرده و خویشتنداری کنند و از اقدامات تنش‌زا که می‌تواند درگیری را تشدید کند، خودداری کنند.

 

 

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.