پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
در پی تجاوز نظامی شب گذشته علیه مناطقی از استان هرمزگان، یگانهای پهپادی ارتش با بهرهگیری از تجهیزات جدید و فوقپیشرفته، به چندین هدف راهبردی آمریکا در بحرین یورش بردند.
- به نقل از فارس، به گفته یک منبع آگاه بامداد امروز چهارشنبه پایگاه هوایی شیخ عیسی و یک سایت راداری راهبردی متعلق به نیروهای آمریکایی در بحرین هدف پهپادهای تهاجمی ارتش قرار گرفت. ارتش در حملات امروز خود از یک پهپاد جدید استفاده کرده است.
این منبع این اقدام را بخشی از پاسخ ایران به تجاوز شب گذشته آمریکا علیه چند نقطه در استان هرمزگان توصیف کرد.
پیشتر نیز منابع نظامی ایران اعلام کردند موشکهای بالستیک دوربرد و پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عبور از سامانههای پدافندی مستقر در پایگاههای ایالات متحده در غرب آسیا، حدود ۷۰ درصد اهداف را با دقت مورد اصابت قرار دادند.
بنا بر اعلام سپاه و ارتش اهداف مورد نظر شامل پایگاه الازرق در اردن، پایگاه علی السالم در کویت و مقر ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین بودند.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.