شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ادعای مقام اسرائیلی درباره درگیری با ایران

همشهری آنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 17:07
رژیم صهیونیستی پس از حملات موشکی کوبنده نیروهای مسلح ایران، از توقف حملاتش به ایران خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، رژیم صهیونیستی از توقف حملاتش به ایران خبر داد.

یک مقام اسرائیلی از توقف حملات به ایران خبر دادو گفت: این دور از درگیری با ایران تمام شد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد این رژیم گفت: اسرائیل حملاتش به ایران را به خواست ترامپ متوقف کرد.

این مقام صهیونیستی مدعی شد: اگر حملات حزب الله به اسرائیل ادامه یابد ضاحیه بیروت را هدف قرار خواهیم داد.

نیویورک تایمز به نقل از مقامات نظامی اسرائیلی اعلام کرد: نتانیاهو به ارتش اسرائیل دستور توقف حملات جدید به ایران را داده است.

یک مقام اسرائیلی نیز به تلویزیون این رژیم مدعی شد: ارتش آتش بس با ایران را رعایت خواهد کرد اما در جنوب لبنان به حملاتش ادامه خواهد داد و به آتش بس اهتمامی ندارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.