شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات

عصر ایران جمعه 05 تیر 1405 - 23:11
وزیر خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت‌ وگوها و بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای منجر شود.
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی عصر امروز (جمعه) به صورت تلفنی گفت وگو کردند.
 
به گزارش ایرنا از وزارت امور خارجه، در گفت وگوی تلفنی عصر امروز (جمعه) شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان با سید عباس عراقچی، آخرین تحولات و رویدادهای منطقه‌ای در پرتو تفاهم حاصل‌شده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
وزیر خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت‌ وگوها و بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای منجر شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.