ارتش، سرلشکر امیر حاتمی در پی نقض مکرر آتش بس توسط دشمن و همچنین صد روز مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران پیامی صادر کرد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران هشدار داد: مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارتهای دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.
به گزارش ایرنا از ارتش، سرلشکر امیر حاتمی در پی نقض مکرر آتش بس توسط دشمن و همچنین صد روز مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران پیامی صادر کرد.
متن پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملتِ کشور دوست و مبعوث شده ایران عزیز!
دشمن در حالی که میانجی گفتوگوها در ایران حضور داشت بار دیگر با عهدشکنی و نقض تمامیت آتشبس ثابت کرد به هیچ وجه به آتشبس و توافق پای بند نیست.
حضور حماسی شما ملت رشید و مبعوث شده ایران در سنگر خیابان، موجب ارتقاء روحیه رزم و تراوش خونی تازه در شریان ارتش مردمی و آحاد نیروهای مسلح برای دفاع از وطن ِ شریف اسلامی شده و فرزندان و برادران شما در صفوف مستحکم دفاعی آمادهاند برای اعتزاز و استقلال ایران سربلند اسلامی، تا آخرین قطره خون بجنگند و جان خویش را نثار کنند.
صد شبانهروز مقاومت و ایستادگیتان، تجلی اراده ملی، اتحاد یک ایران منسجم، فتح قلههای تابآوری و پیام روشن همدلی و اتحاد مقدس، تحت رهبری و فرماندهی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و پاسخ قاطع ایران یکپارچه به دشمنان غداری است که استقلال و تمامیت ارضی این سرزمینِ پاک و عزت و امنیت مردم شریفمان را نشانه رفتهاند.
به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار میدهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارتهای دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.
سرباز اسلام؛ فدایی ایران، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر امیر حاتمی
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.