شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

یسرائیل هیوم: حمله به ایران با آمریکا هماهنگ شده بود

مشرق نیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 07:55
یک روزنامه عبری زبان از هماهنگی رژیم صهیونیستی با آمریکا در خصوص تجاوز به ایران خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، در حالی که آکسیوس به نقل از یک مسئول نظامی آمریکایی ادعا کرد، ارتش این کشور در تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران مشارکت نداشته است روزنامه عبری زبان یسرائیل هیوم به نقل از یک منبع گزارش داد، رژیم صهیونیستی تجاوز خود را علیه ایران با آمریکا هماهنگ کرده است.

پیشتر ترامپ مدعی شده بود که در تماس با نتانیاهو از وی می خواهد به واکنش موشکی ایران در قبال نقض آتش بس پاسخ ندهد اما منابع صهیونیست از تجاوز این رژیم علیه کشورمان خبر دادند.

سایت صهیونیستی والا نیز مدعی شد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰ نقطه از جمله سامانه های پدافند هوایی و موشک های بالستیک ایران را هدف قرار داده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.