شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

پایگاه هوایی رامات دیوید هدف قرار گرفت

نامه نیوز یکشنبه 17 خرداد 1405 - 23:29
سپاه اعلام کرد: پایگاه هوایی رامات دیوید، هدف موشک‌های بالستیک قرار گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سپاه در بیانیه ای نوشت: در پاسخ به جنایت گسترده رژیم غاصب صهیونی در جنوب لبنان و کشتار و آواره کردن گسترده مردم مظلوم مناطق صور و نبطیه و سایر نقاط از جمله ضاحیه بیروت پایگاه هوایی رامات دیوید، مبدا این تجاوزها هدف موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.

  •  به نقل از سپاه نیوز، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هدف قرار گرفتن پایگاه هوایی رامات دیوید، مبدا تجاوزات به ضاحیه بیروت، توسط موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد:

بسم الله قاصم الجبارین

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ

در پاسخ به جنایت گسترده رژیم غاصب صهیونی در جنوب لبنان و کشتار و آواره کردن گسترده مردم مظلوم مناطق صور و نبطیه و سایر نقاط از جمله ضاحیه بیروت پایگاه هوایی رامات دیوید، مبدا این تجاوزها هدف موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.

پذیرش اتش‌بس توسط ما در ۱۹ فروردین ماه مشروط به توقف اتش در تمام جبهه ها بود؛ لکن مثل همیشه امریکا و رژیم صهیونی به تعهد خود پایبند نبودند، هم تجاوزات و جنایات را در لبنان ادامه دادند و هم با تعرض مکرر به سواحل و شناورهای ایرانی در تنگه هرمز، دریای عمان و اقیانوس هند اتش بس را نقض کردند.

عملیات امشب یک اعلام اخطار بود و در صورت تکرار تجاوزات پاسخ ها گسترده تر خواهد بود و تمام اهداف امریکایی ـ صهیونیستی را در منطقه در بر خواهد گرفت.

وما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.