شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ارتش: نداجا مرکز شرارت آمریکایی‌ها را هدف گرفت

صدا و سیما چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 22:46
روابط عمومی ارتش اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش، "مرکز فرماندهی و کنترل" شرارت های ارتش آمریکا علیه کشورمان را هدف قرار داد.

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ساعاتی قبل و در پی شرارت های آمریکا علیه شناورهای تجاری ایرانی در دریای عمان و نقض مقررات تنگه هرمز از سوی ارتش این کشور متجاوز، مرکز "فرماندهی و کنترل " این شرارت ها، مستقر در یک فروند ناوشکن ارتش تروریستی آمریکا را هدف قرار داده است.

این ناوشکن آمریکایی قصد نزدیک شدن به آب های جمهوری اسلامی ایران، در دریای عمان را هم داشته.

نیروی دریایی ارتش هشدار داده: با تمام توان، دشمن جنایتکار و متجاوز آمریکایی - صهیونی را رصد کرده و انتقام خون پاک شهدای سرافراز ناوشکن دنا را به شدیدترین وجه، خواهد گرفت و با هرگونه شرارت، در کمترین زمان ممکن برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.