اقتصادنیوز: محمود واعظی رئیسدفتر رئیس جمهوری در دولت روحانی با تاکید بر اینکه صداوسیما نباید به «تریبون یک جناح خاص» تبدیل شود، خواستار بازنگری در سیاستهای این سازمان شد.
به گزارش اقتصادنیوز ، محمود واعظی در حساب کاربری اش در ایکس نوشت:
«مخاطب رسانه_ملی باید همه ایرانیان باشند.
پیامد تقلیل جایگاه به «تریبون جناح خاص» موجب کاهش اعتبار، مخاطب و تقویت رسانههای خارجی میشود.
صداوسیما باید آینه تنوع سلایق جامعه باشد و از دو قطبیسازی که موجب تضعیف انسجام ملی میشود، پرهیز کند.
لذا زمان بازنگری فرا رسیده است.»

منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.