
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طیب یوسفی امیری، رییس هیات ورزشهای جانبازان و توان یابان استان زنجان گفت: این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در راستای حضور در بازیهای پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶ در حال برگزاری است.
یوسفی امیری افزود: در این اردو خانمها رقیه قاضی لو و رقیه امیری از زنجان، مهدیه روحانی، رقیه صالحی، فاطمه مولایی، نادیا بلوچی، مهسا سعادت، هستی همایونی، سیمین مظفری اطهر و فتانه پورآت از خراسان رضوی، مریم عباس فرد از فارس، فاطمه مرادی از اصفهان، زهرا حبیبی از اردبیل، طاهره محمد مرادی و مبینا رسته از هرمزگان و دنیا خانی و معصومه سادات خدائی از یزد حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر آذر همایون پور مربی تیم ملی پیگیری میکنند.
وی گفت: حسن پالار مشاور فنی، امیره قنبرلو مربی بدنساز، آیسا ارشدی روانشناس و زینب سلیمی مربی فرهنگی در این اردو ملی پوشان را همراهی میکنند و مرضیه بابایی سرپرستی این اردو را برعهده دارد.