شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ️در زنجان

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 10:57
هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا از امروز در زنجان آغاز شد و تا دوم خرداد ادامه دارد.

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ️در زنجان
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طیب یوسفی امیری، رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان یابان استان زنجان گفت: این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در راستای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶ در حال برگزاری است.

یوسفی امیری افزود: در این اردو خانم‌ها رقیه قاضی لو و رقیه امیری از زنجان، مهدیه روحانی، رقیه صالحی، فاطمه مولایی، نادیا بلوچی، مهسا سعادت، هستی همایونی، سیمین مظفری اطهر و فتانه پورآت از خراسان رضوی، مریم عباس فرد از فارس، فاطمه مرادی از اصفهان، زهرا حبیبی از اردبیل، طاهره محمد مرادی و مبینا رسته از هرمزگان و دنیا خانی و معصومه سادات خدائی از یزد حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر آذر همایون پور مربی تیم ملی پیگیری می‌کنند.

وی گفت: حسن پالار مشاور فنی، امیره قنبرلو مربی بدنساز، آیسا ارشدی روانشناس و زینب سلیمی مربی فرهنگی در این اردو ملی پوشان را همراهی می‌کنند و مرضیه بابایی سرپرستی این اردو را برعهده دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.