شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

اوسمار به نشست خبری هم نرفت!

ورزش سه شنبه 06 تیر 1405 - 00:29
سرمربی برزیلی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت نکرد.

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی تیم پرسپولیس که شکست تلخ و باورنکردنی را در دیدار مقابل چادرملو متحمل شده بود، به انتظار هواداران و خبرنگاران پرسپولیس پاسخی نداد و بدون حضور در کنفرانس خبری استادیوم را ترک کرد. 

این در حالی است که قرمزها انتظار پاسخگویی از این سرمربی را داشتند اما او ترجیح داد بدون هیچ توضیحی استادیوم را ترک کند و شاید آخرین لحظات خود به عنوان سرمربی پرسپولیس را به این شکل بگذراند.

نکته مهم اینکه حالا مهم‌ترین مسئله نزد باشگاه پرسپولیس تعیین تکلیف وضعیت اوسمار است که در جلسه هیئت مدیره طرح خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.