رئیسجمهور خطاب به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی گفت: میخواهم تمام توانتان را برای کنترل قیمتها به کار ببندید.
به گزارش شمال نیوز، مسعود پزشکیان روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ در حساب کاربری خود در شبکه ایکس خطاب به کارکنان وزارت جهاد کشاورزی نوشت: با قدردانی از نیروهای جانفدای وزارت جهادکشاورزی از دورترین روستاهای مرزی تا پایتخت و وزیر محترم که از ابتدای جنگ رمضان پای کار معیشت مردم عزیز ایران بودهاند، میخواهم تمام توانشان را برای کنترل قیمتها بهکار ببندند.
وی در پایان مطلب خود آورده است: وظیفه ما این است که با همه وجود در کنار مردم باشیم.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.