شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

ادامه جلسات وبیناری مجلس از هفته آینده

مشرق نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 16:36
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که جلسات علنی وبیناری مجلس از هفته آینده برگزار و ادامه می‌یابد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس، درباره برگزاری جلسات علنی مجلس گفت: جلسات علنی مجلس از هفته آینده به‌صورت وبیناری ادامه یافته و برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز جلسات کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌ها برگزار شد، گفت: جلسه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با سیدعلی مدنی‌زاده وزیر اقتصاد و امور دارایی برگزار شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره محورهای جلسه با وزیر اقتصاد، ادامه داد: تأمین مالی واحدهای تولیدی و تسهیل ترخیص کالاها از گمرکات از جمله محورهای مطروحه با وزیر اقتصاد بود.

سلیمی بیان کرد: تجدید نظر در تغییر در میزان تخصیص تسهیلات دهی بانک‌ها از دیگر محورهای این جلسه بود؛ در حال حاضر بانک‌ها ۳ درصد از منابع خود را به وام مسکن تخصیص می‌دهند که با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت مسکن لازم است که این میزان به ۳۰ الی ۴۰ درصد افزایش یابد.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نظارت بر بانک‌های خصوصی، اقدام برای حفظ ارزش پول ملی، تفویض اختیار به استانداری‌ها، استفاده از ظرفیت مناطق آزاد، تأمین مواد اولیه برای واحدهای تولید از جمله مواردی بود که در این جلسه برای حل مشکلات و شرایط فعلی کشور مطرح و درباره آن بحث و تبادل نظر شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.