شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

سخنگوی وزارت صمت: واردات خودرو در حال انجام است

صدا و سیما جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 11:22
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: واردکنندگان خودرو مانند صف شکن هستند هر مسیری که مسدود شود به سرعت مسیر‌های جایگزین را پیدا و خودرو وارد کشور می‌کنند.
سخنگوی وزارت صمت : واردات خودرو در حال انجام است
 
به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ عزت الله زارعی با اشاره به آمارهای واردات خودرو گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد خودروهای واردشده  ۱۲ هزار دستگاه بود ، در سال ۱۴۰۳ حدود ۶۰ هزار دستگاه و در سال ۱۴۰۴ حدود ۷۵ هزار دستگاه وارد کشور شد . 
 
وی تاکید کرد این میزان واردات با کمترین فشار را بر سهمیه‌های ارزی وارد کرد .
 
سخنگوی وزارت صمت افزود: در فروردین امسال،  ۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو وارد کشور شد. 
 
عزت الله زارعی درباره خودرو‌های مانده در گمرکات گفت: تعدادی خودرو در گمرکات باقی مانده بود که ترخیص شدند .

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید