رئیس دفتر رییس جمهور در دولت دوازدهم ملت ایران را شایسته فرماندهی «خط مقدم دیپلماسی» توصیف کرد.
محمود واعظی، رئیس دفتر رییس جمهور در دولت دوازدهم و قائم مقام حزب اعتدال و توسعه، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«مذاکرات» ادامه جنگ تحمیلی رمضان با روشی دیگر برای تثبیت دست آوردهای پیروزی عزتمندانه «میدان» در ۴۰ روز دفاع مقدس است. پذیرش مسئولین مذاکرات در این برهه حساس، گونهای قبول مخاطره میباشد و فرماندهی «خط مقدم دیپلماسی» شایسته حمایت جملگی ایرانیان عزیز است.

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.