شنبه 06 تیر 1405
Saturday, 27 June 2026

جاماندگان سهام عدالت بخوانند

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 12:46
رئیس فراکسیون نظارت بر نظام تعاون و سهام عدالت مجلس گفت: ۱۹ میلیون نفر جامانده سهام عدالت داریم که هر کسی طبق سامانه‌ای که اتاق تعاون و فراکسیون اجرا خواهند کرد، از آن بهره‌مند می‌شوند.

محمد نصیری، رئیس فراکسیون نظارت بر نظام تعاون و سهام عدالت مجلس شورای اسلامی در نشست خبری این فراکسیون که در مورد سهام عدالت امروز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ در اتاق تعاون ایران برگزار شد، گفت: یکی از نقص‌ها در اجرای سهام عدالت عدم پیش‌بینی ساز و کاری است که اقشار متوسط و آسیب‌پذیر جامعه بتوانند شامل این سهام شوند. 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا؛ وی با بیان اینکه همه اقشار متوسط و آسیب‌پذیر باید از این سهام استفاده کنند، گفت: تلاش ما در فراکسیون بر این است که دولت را ملزم کنیم تا جاماندگان از این فرصت و امتیاز قانونی برخوردار شوند. 

نصیری با بیان اینکه جلسات این فراکسیون بسیار منظم و هفتگی برگزار می‌شد تا جاماندگان بتوانند از این سهام برخوردار شوند، گفت: متاسفانه با مواجهه با جنگ تحمیلی، جلسات تعطیل شد، ولی این نوید را می‌دهیم که همه کسانی که شامل قانون هستند، حتما امسال ثبت‌نام شوند. هنوز مجلس بازگشایی نشده ولی پیگیر امور هستیم. 

رئیس فراکسیون نظارت بر نظام تعاون و سهام عدالت مجلس گفت: ۱۹ میلیون نفر جامانده سهام عدالت داریم که هر کسی طبق سامانه‌ای که اتاق تعاون و فراکسیون اجرا خواهند کرد، از آن بهره‌مند می‌شوند. 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.