جمعه 28 اردیبهشت 1403
Friday, 17 May 2024

کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای آبی غرب هرمزگان

شنبه 12 تیر 1400 - 08:54
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در غرب استان هرمزگان خبر داد و گفت : مرزبانان در یک عملیات غافلگیرانه ، یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را متوقف که در بازرسی از آن مقدار ۶۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای آبی غرب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، سردار حسین دهکی اظهار داشت : مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه در راستای مبارزه قاطع با سوداگران مرگ با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد و پایش مناطق مرزی، از فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر در غرب استان مطلع شدند که بلافاصله به منظور انهدام این باند قاچاق، با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی ، اقدامات کنترلی در نوار مرز را افزایش دادند.

وی افزود : مرزبانان بندر لنگه با هوشمندی در مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر بوسیله یک شناور به داخل یک دستگاه خودرو در سواحل بودند را مشاهده کردند.

دهکی تصریح کرد : مرزبانان در یک عملیات غافلگیرانه، یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را متوقف که در بازرسی از شناور مقدار ۶۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی، از تلاش مرزداران استان قدردانی و خاطرنشان کرد: مرزبانان خطه نیلگون خلیج فارس با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان در مرزهای استان را به آنان نخواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری برنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.