جمعه 28 اردیبهشت 1403
Friday, 17 May 2024

محدودیت های کرونایی و تعطیلی ادارات در بم ۲ روز دیگر تمدید شد

شنبه 12 تیر 1400 - 08:39
با توجه به وضعیت فوق العاده بیماری کرونا و تداوم افزایش بستری‌ها، محدودیت های کرونایی به مدت ۴۸ ساعت (۲روز) در بم تمدید شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بم، با توجه به طغیان شیوع بیماری کرونا و درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی بم از فرماندار و با هماهنگی استاندار کرمان در راستای مصوبه ستاد کرونای شهرستان، روزهای شنبه و یکشنبه (۱۲ و ۱۳ تیرماه جاری) محدویت‌های کرونایی برای کلیه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، اصناف و اماکن عمومی تمدید شد .

صنوف ضروری، سازمان‌های خدمات رسان با ۵۰ درصد نیرو ارائه خدمات ارائه می دهند و فعالیت بانک‌ها برای مردم موثر نخواهد بود و حضور کارکنان بانک فقط به منزله انجام امور داخلی بانک است.

بنابراین گزارش همچنین تردد خودرویی در این دو روز شامل محدودیت است و در صورت رعایت نکردن محدویت کرونا توسط شهروندان و اصناف، محدویت ها کرونا مجددا تمدید خواهد شد .

به گزارش ایسنا، روابط عمومی دادگستری بم نیز اعلام کرد: با توجه به تمدید محدودیت‌های کرونا و مصوبه ستاد کرونای شهرستان، دادگستری و دادسرای این شهرستان نیز به مدت ۲ روز تعطیل است و قضات کشیک در صورت ماموریت‌های فوری پاسخگوی ارباب رجوع خواهند بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.