جمعه 28 اردیبهشت 1403
Friday, 17 May 2024

کنکور زبان در مازندران برگزار شد

شنبه 12 تیر 1400 - 08:34
کنکور زبان در مازندران با ۷۴۹۱ داوطلب برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، کنکور زبان در مازندران با ۷۴۹۱ داوطلب ساعت ۸ امروز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار شد.

سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: تعداد داوطلبان کنکور سراسری امسال در مازندران ۴۹ هزار و ۹۱۱ نفر است که ۳۰ هزار و ۸۹۳ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

او افزود: بیشترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری در مازندران با ۲۰ هزار و ۸۷ نفر مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی است و پس از آن هم گروه آزمایشی علوم انسانی با ۱۱ هزار و ۹۷۳ نفر قرار دارد.

سعدی پور آمار داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی را پنج هزار و ۹۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: در گروه آزمایشی هنر چهار هزار و ۴۰۰ نفر و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز هفت هزار و ۴۹۱ داوطلب مازندرانی حضور دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر این که تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در جریان برگزاری کنکور در حوزه‌های امتحانی سختگیرانه اجرا می‌شود، گفت: تمامی دانش آموزان و دست‌اندرکاران کنکور پیش از ورود به حوزه امتحانی تب سنجی می‌شوند.

او افزود: برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان در آزمون سراسری، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است تا این داوطلبان با اطمینان خاطر بیشتری در حوزه‌های امتحانی حاضر شوند.

 

 

 


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.