جمعه 28 اردیبهشت 1403
Friday, 17 May 2024

۴۲ هکتار از اراضی ملی ایرانشهر امسال رفع تصرف شد

شنبه 12 تیر 1400 - 08:04
زاهدان- ایرنا- رییس اداره راه و شهرسازی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۴٢ هکتار از اراضی ملی تصرف شده توسط افراد فرصت طلب از ابتدای امسال تا کنون در این شهرستان رفع تصرف و به بیت المال باز گشته است. 
۴۲ هکتار از اراضی ملی ایرانشهر امسال رفع تصرف شد

علیرضا گلدوی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یکی از وظایف مهم و حساس ادارات راه و شهرسازی صیانت و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و توجه ویژه به دفاع هرچه تمام‌تر در پرونده‌های حقوقی و کیفری مربوطه و پیگیری در جهت صدور اجراییه و رفع تصرفات از این اراضی است.

وی ادامه داد:گشت هدفمند یگان حفاظت اراضی ملی شهرستان ایرانشهر موفق شد امسال ۴۲ هکتار از راضی ملی را خلع ید و رفع تصرف کند. 

رییس اداره راه و شهرسازی ایرانشهر همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

وی اظهارداشت: در سال گذشته نیز ۵۵ هکتار از اراضی ملی در سطح شهرستان ایرانشهر رفع تصرف شده است.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.